Den där känslan... [Del 1!]

Känslan man får när man går igenom gamla spellistor. Minnen, tankar, känslor, man återupplever dem än en gång. Jag har en ganska gammal lista på Spotify som listar det mesta jag lyssnade på tidigare. Ibland undrar man vad som fick en att glömma bort allt det man tyckte var bra då. Vissa låtar är faktiskt fortfarande bra och det är ju... bra! Tänkte dela med mig av en del låtar från det som är mitt "förflutna". En liten inblick i mitt liv för några år sedan. En relativt mörk period.

The 69 Eyes - Wasting the dawn


Skillet - Comatose


Crashdïet - Falling Rain


Hardcore Superstar - Beg for it


Raised Fist - Killing it


Marilyn Manson - This is Halloween



Linkin Park - Papercut



Cradle of Filth - No time to cry


Dope - You spin me right round (Like a record)



Deathstars - Death dies hard


Children of Bodom - Are you dead yet?


Den här listan får duga tills vidare. Har ju en del till att lägga upp men i samma inlägg skulle det bli för mycket. Här är i alla fall ett smakprov och efter att ha lyssnat på kanske 5 låtar så tror jag att ni fattar grejen. ;)

Kommentarer
Postat av: Mela

Haha det är typ precis min musikstil ju ;o visste inte att du lyssnat på hcss och lp o sånt? :D nice iaf! :)

2011-10-06 @ 18:48:45
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0