Den där känslan... [Del 2!]

Här är resten av allt jag lyssnade på tidigare. Vissa har jag inte valt att ta med eftersom jag känner att det inte riktigt är värt mödan eller räknas. :)

Bullet for my valentine - Tears don't fall



Avenged sevenfold - Afterlife


Boysetsfire - Empire


A day to remember - The danger in starting a fire


Alesana - Congratulation I hate you



From first to last - My heart your hands


Funeral for a friend - This year's most open heartbreak


Scary kids scaring kids - The deep end



Här i slutet tycker jag att man kan se hur allt tog en vändning. Metal är inte riktigt min grej, det får gärna vara snäppet "lättare" om man säger så. Vråla så mycket man vill bara jag kan höra minst 50% av texten så. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0