Brb, självmordsbenägen...

DET VAR DÅ SJÄLVE FAN TILL MACDATORHELVETE OCH SKRIVARHELVETE OCH WORDHELVETE OCH DATORHELVETESFANSKAP. Så nu har jag avreagerat mig. Macdatorer är inget för mig... Idag fick vi för en gångs skull göra något kul på text. Skriva en kortare novell!

Självklart skrev jag en som jag blev relativt nöjd med. Tryckte för att skriva ut den och då började allt krångla. Tillslut stängde Word ned sig och startades igen (inget skrevs ut). "Snäll" som den är så hade den återställt min novell, men halva saknades (jävla fanskap). Efter mycket gnäll och självömkan skrev jag om slutet så gott det gick. Trycka skriva ut igen, fast den här gången kopierade jag min text innan, Word stänger ned sig och startas igen. Nu är hela novellen borta. :) Fast jag tänkte då att det var en himla tur att jag hade kopierat den då. Försöker klistra in det jag kopierat, självklart gick det inte eftersom "minnet var fullt". :)

Jag blev jävligt ledsen och självmordsbenägen för jag tänkte då fan inte skriva om igen. Bosse var snäll och sa att jag inte behövde det utan jag kunde skriva under lovet. Tack gode Gud för det. Dock fattar jag inte varför det skulle krångla så jävla mycket. Stänger Word ned sig på en Pc t.ex. så återskapas all text och inte halva? Visserligen har jag 2003 men det kanske är så på alla? Antingen är det fel på Word 2010 eller så är det Macdatorerna som borde få en fet jävla spark (fu Steve Jobs).

Nu ska jag tröstäta godis och dricka Burn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0