Bloody hell

Det känns som att jag har lite för mycket att läsa just nu. För tillfället håller jag på med... 3 böcker. Den senaste jag läste ut var Dracula och den lämnade jag tillbaka för flera veckor sedan. En av böckerna, The Girl Who Loved Tom Gordon - Stephen King, ska jag redovisa snart och jag läser den tyvärr bara på lektionerna. En annan, Harry Potter och Fången från Azkaban, är tyvärr lite sen och jag har en hel del kvar att läsa. Den tredje boken, Harry Potter och Hemligheternas Kammare, äger jag som tur är men det var också den jag började med först.

Tur att det snart är lov så jag kan ta mig tiden att faktiskt läsa ut böckerna. Sedan har jag planerat att låna en bok som jag har sett finns på skolan. Hoppas att den är kvar när jag väl kan låna den...

(Dracula är en bok man måste läsa innan man dör och även minst en bok av Stephen King [han är åtminstone en duktig författare till skillnad från andra...])

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0