Nu Jäklar Ni!


[Klicka på bilden för att göra den större]
HAHAHAH ÅÅÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV. Hoho damn it vilken idé jag fick. Synd bara att jag inte riktigt orkar med ännu en awesome idé. IN DA FUTURE! Jag säger ju att jag har en förträfflig fantasi...

Nåväl, vad tyckte ni om bilden här över? Snygg va? Pascal hade lätt gett mig MVG i Graf ;) Rätt nöjd själv om jag ska vara helt ärlig. :)

BTW har ni hört om ni nya bok!? Den är också awesome! Min nya, nya awesome idé grundar sig på den! Hoho här snackar vi överklass liksom! Jag har bara läst högt ur den för ett fåtal personer och det var bara början! Resten är revo(wait a sec. googlar stavning)lutionerande!

Måste jag nämna att jag i skrivande stund är hyperaktiv och überglad!? 8D Därför bjuder jag på awesome musik också! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0