Wow!

Solen och en del värme har hittat tillbaka till oss igen. Wow, haha. Dock är jag starkt emot både sol och värme om jag ska vara ärlig. Speciellt under sommaren då alla andra vill ha det. Jag skyr verkligen att både bli brun och svettas. Fast att frysa är möjligen långt värre, hm...?

I lördags och söndags så sommarjobbade jag. Sälja jordgubbar/hallon/blåbär från kvart över nio till halv sex. Pengar är alltid uppskattat men jag hade kunnat tjäna dem på ett långt mycket roligare vis. Det finns inget tråkigare än att sitta där och sälja i åtta timmar. Helt klart sämsta sommaren hittills. Lär ju absolut inte göra det nästa år.

Idag har det väl hänt en del. Trissan och Ace (kattungar) ska idag skiljas åt. Ace åker till sin husse som för övrigt fyller år idag. Trissan kommer dock stanna några veckor till. Dessutom var de som ska ha Trissan här och hälsade på henne. Det är en liten flicka som ska ha henne och hon kommer säkert att få det bra. 
Jag har också plockat av en del av de hallon som växer på tomten. Dock växer de som ogräs och är rätt svåra att komma åt på vissa ställen. Haha, men det blev en burk i alla fall.

Nu är mamma och mina tre syskon iväg och ska hämta sina kaniner. En hermelin och en holländsk kanin. Själv har jag inte sett dem men de kommer att hamna framför kameran i alla fall. :]

Tillsist ska jag förhoppningsvis färga håret ikväll. Antingen när de andra kommit hem eller efter middagen. Jag vet ärligt talat inte när jag färgade håret sist. Gissar på att det var för nästan ett år sedan, efter det att jag hade rakat sidecut. Vilket jag hade knappt en månad innan jag rakade av det resterande håret också. Nu har det dock växt och blivit "fint" och ska färgas igen. (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0