Städning.

Städning är förbaskat tråkigt men det behövs ibland. I mitt fall så är det rätt ofta. Jag förstår helt enkelt inte hur det kan bli så stökigt så fort? suck...

Aja, jag hittade den där ramsaken i alla fall. Jag hade tre alternativ på vart den kunde finnas. Självklart skulle den finnas på det ställe där jag kollade sist. Typiskt. Annars har jag rensat garderoben, dammsugit, tvättat bort damm från bl.a. bordet, bäddat rent och allt annat som behövde göras. Sedan har jag dragit in mina nya saker. I alla fall lampan och kuddarna. Jag kommer behöva hjälp med ramsaken och bokhyllan. Blir säkert imorgon eftersom jag är ensam hemma för tillfället.

Ärligt talat blev jag hur sugen som helst på att flytta hemifrån när vi var på Ikea. Tänk att få inreda sitt egna lilla bo istället för bara ett enda rum? Jisses vad jag längtar. Självklart får det bli när jag är mogen nog och klarar av det. Antagligen kommer det bli efter gymnasiet om allt slår rätt. *längtar*

Nu väntar snart en runda med Frasse (hunden) och sedan blir det nog film. Tror jag... (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0