Rosetter.

På en av väggarna i mitt rum hänger ett antal rosetter. En röd/blå, en blå/vit och resten är vita. Dock saknas en grön och möjligen en vit. Så sammanlagt har jag 12-13 stycken. Jag vet också vilken rosett som jag fått med vilken häst. Alla har jag fått under min tid på klrk.

Den röd/blåa rosetten fick jag med ponnyn Sara (1994 - 2009) under ett ridläger. Ridlägret avslutades med en laghopptävling och det lag jag var med i vann. Därmed fick jag den här rosetten.


Sara (Bilden är lånad från Klrk.se)

Den gröna rosetten, som jag inte hittar, fick jag med Samira. Även denna fick jag under ett ridläger som avslutades med en hopptävling.


Samira (Fotad av mig, ©opyright)

En av de vita rosetterna fick jag efter en Clear Round med Humlan. Jag kan se vilken det är eftersom märket i mitten är mindre än de andra.


Humlan (Fotad av mig, ©opyright)

Resten av de vita rosetterna + den blå/vita har jag fått på olika Clear Rounder med Naseweis. En gång var också stilhoppning och jag har fortfarande bedömingen kvar. Under de gånger jag haft Naseweis på Clear Round har han endast rivit en gång. Lika stolt är jag ändå över honom, trots att han inte är min!


Naseweis (Fotad av mig, ©opyright)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0