Rent öra!

Nu har jag tagit tummarna ur baken och rengjort mitt lilla öra rejält. Jag har 2 piercingar i det högra örat. En Industrial och en Rook. Tyvärr har jag slarvat med rengörningen av industrialen (tog den i januari) och pillat lite för mycket på den. Med andra ord. Den varar rätt fint. 

Tog ut piercingen och lade den i kokande vatten för att den skulle bli ren. Tvättade rent hålen med rengöringsmedlet man fick med när man gjorde piercingen. Detta gjorde jag med en tops och därefter dränkte jag hålen med medlet direkt. Nu känns det rent och fint. (:

Funderar på att koka ihop en saltlösning ikväll som jag ska doppa örat i. Lite extra för hygienen. (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0