Möööh...

Jag får allvarliga krampryckningar när något inte går som planerat. Efter några timmars jobb med att få ihop en ny del att lägga ut på Dikta så kan man inte lägga ut den.

Det tog mig tid att över huvud taget veta hur jag skulle börja. Sedan fick jag ändra en hel del för att jag inte var nöjd med det. Efter mycket om och men fick jag faktiskt ihop två A4. Nöjd med den insatsen så loggar man, glad i hågen, in på Dikta för att lägga ut den. Så publiceras den inte? Det har hänt mig förut och det hjälpte den gången att byta webbläsare. Det provade jag igen utan resultat. Inget publicerades den här gången heller. Försökte några gånger till, men nej nej. Suck.

Jag antar att det bara är att vänta en stund och försöka igen. Därför får jag väl passa på att leta fel i den här nya delen. Aja, skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0