Dikta.se


Det här är en sida jag är inne på i princip hela tiden. Jag älskar att sitta och läsa andras noveller. Lika kul är det att kommentera eftersom jag vet att författaren blir glad. Jag har själv lagt ut en del och vet hur glad man blir när man loggar in och ser att man har fått kommentarer på sina verk. Dessutom är variationen på novellerna här (dikter är jag inte så intresserad av) otrolig. Jag kan inte låta bli att avundas alla andras fantastiska fantasi medan min oftast står på noll. 

Jag följer hur många olika noveller och det jag fastnar mest för är sättet folk skriver på. Självklart är ju handlingarna också fantastiska annars hade jag nog inte orkat hålla intresset uppe. Som sagt, jag ägnar större delen av min datortid på Dikta i jakt på uppdateringar. Jag får ju en hel del tips på hur jag själv kan förbättra sättet jag skriver på. Sedan, vad går upp mot att slösa några sekunder på att slänga in en kommentar som kan göra författaren glad? Inget, om man frågar mig. (:

Jag ger den här sidan två tummar upp (för fler har jag inte :c)! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0