Wooooooop

Tur att man är ledig på måndagar, för jag behövde vila mig idag också. För vem hade turen att få hemskt ont i örat igår? Jo jag tackar jag. Ont i örat, lock och nedsatt hörsel. (Y) Fast bäst som man är så googlade man på ont i örat, höhö, och fick upp en kalas sida. Det är heeeeeeeelt normalt att få ont i öronen när man är förkyld för att det är något som svullnar. I did not know that tbh. Smälla i sig en ipren, nässpray och sova med huvudet högt!

Det gjorde susen! Nu har jag bara lock och hellre det än ont. c:

Kommentarer
Postat av: Mela

Ussssh jag har oxå lock i örat :s det är du som smittat mig :O

2011-12-19 @ 15:47:35
URL: http://meelah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0