Trevlig Kväll.

  • Sitter vid datorn with nothing to do.
  • Sällskap = Tessie
  • Tittar på Harry Potter och Hemligheternas Kammare (för jag är för lat för att byta film döööh)
  • Citerar filmen!
  • Ont i armen.
  • Maj Oboy is slut.
  • Bestämde mig för att leka i moviemaker.
  • Tetas med katten.
  • Funderar på att stänga av filmen och spela istället.
  • Höll för öronen för att slippa höra vissa saker.
  • Spolar fram till slutet av filmen för att någon viss person har börjat tröttna.
  • Skriver en lång och onödig lista.
  • Överanvänder ordet 'sur'.
  • 'She won't wake' - oh, really? I would never have known. (Jag bytte film till Törnrosa för den som undrar)
  • Sticker fingret i en gäspande Tessies mun!
  • Får en bitchblick av Tessie.
  • Vill skjuta mig själv när jag tänker på naturkunskapen inkl. grafrapporten.
  • Nu ska jag roa mig genom att öh... öh... genom att beklaga mig över att äkta vampyrer inte glittrar! (håller man med mig räcker man upp en näve i luften!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0