På tal om...

...tvångstankar! Jag har en rätt patetisk om jag får säga det själv. Vad sägs om att behöva titta på HP - Hemligheternas Kammare varje kväll någon gång mellan 8/9? Den ni!

Det roliga med det är också att jag inte känner mig tvungen att titta på hela, eller ens titta på den, det duger med att ha den igång i bakgrunden. Bättre än musik! Visserligen spolar jag alltid förbi allt det tråkiga (halva filmen med andra ord). Slutet på filmen har jag inte sett sedan... när? Ingen aning, haha slutet är så dåligt så att jag alltid 'pausar' någon gång i Hemligheternas Kammare. ;)


Exakt.

Jag har sett (läs: hört) filmen så många gånger nu att jag nu vill beteckna mig själv som pro-citerare! Mina favoritcitat är noga utvalda av mig själv för att jag skall kunna använda dem när jag vill tala med mig själv! Måste jag nämna att min favoritbit är när Harry är nere i Hemligheternas Kammare? Att Harry inte dör förstör hela slutet och därför vill jag inte se det! Hade han bara dött så hade Neville kunnat ta hans plats och då skulle allt bli bättre. :) Aj löööööv Neville.


U mad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0