Julklappar!

Vissa av årets julklappar var ju... snäppet speciella om man säger så hehe. Fast så går det när folk verkligen tar allt bokstavligt också. :)

Nåväl jag fick följande;
  • 3 ljus (2 dåliga imitationer av sten & ett som luktade hundpåse)
  • 2 äggkoppar (som jag ska lägga mina tepåsar i)
  • Glöggte (jag hatar glögg)
  • Löste-sak (en sådan där grej man lägger löste i, rätt awesome faktiskt)
  • 2 Burn (Energidricka går alltid hem höhö)
  • 900:- (Lär väl gå till hunden)
  • Badsvamp (fulaste på marknaden haha, tanken som räknas)
  • Mysteriet på Greveholm (Hehe, preeeeeecis vad jag ville ha)
  • Badskum (Med doft av Lavendel, Aj lööööv Lavendel <3)
  • Duschkräm & Bodylotion (Lavendel!)
  • -ll- (Man vet aldrig om det är djurtestat e_e)
  • Chokladtomtar (tjåkis mig höhö)
  • 6 teglas (dessa glas är så awesome!)
  • Kudde + täcke (mjuk kudde, I want hårda kuddar! & duntäcke)
  • Bokstöd (böckerna kan stå i alla fall!)

Okej, jag fick nog en hel del saker haha. Jag hade dock klarat mig utan hälften av sakerna tbh, men men, man får inte klaga... Årets värsta var i alla fall äggkopparna, glöggteet, filmen, kudden + täcket och bokstöden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0