Back home!

Nasse fick jag idag (vilket jag visste hela tiden). Dessutom hoppade vi inte direkt utan det var mer 'lekar' (det visste jag också). Nasse är alltid Nasse och att han ens går framåt är ett mirakel vissa gånger. Till exempel de gånger han går in till mitten och parkerar sig. Eller de gånger han kör rodeo eftersom han tröttnar på att man 'kör' med honom. Nåväl, han sprang på bra för att vara honom och jag vet att han kan om han bara vill. c:

Som alltid så har jag satt mig med datorn framför mig för att kolla på Hemligheternas kammare. Jag har alldeles nyligen stoppat i vanlig ordning nere i själva kammaren.
"She won't wake". Jag kan den repliken och min första tanke är alltid;
"Bög". Missförstå mig rätt. Jag är inte homofob, no way in hell, men han låter gaaaaaaaay. I alla fall då. Döh.
"Are you a ghost?"
Jag:

Hur dum får man bli? Allvar, det borde vara olagligt att glömma hjärnan hemma. Eller att inte använda den alls. e_e

Citering från boken;
"Jag tänker sitta här och se dig dö, Harry Potter. Ta god tid på dig. Jag har inte bråttom."

Jag äääääääälskar när folk håller på så där. I really do. Det är kanske därför jag alltid dras till de "elaka" personerna. De kommer i alla fall med awesome repliker som de "snälla" aldrig skulle få för sig att säga. N00bs. Det är också därför Dracula är så sjukt jäkla helsikes awesome. Den personen/ligheten är att dö för. 

"Men det spelar ingen roll. I själva verket föredrar jag sättet. Bara du och jag, Harry Potter, du och jag..."
Jag döööööööööööör. Gulligt. Låt mig nu skratta tills tårarna rinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0