To Begin With.

Ridningen började ju igår också. Kom till stallet vid 20 över 3 och då gick hästen, som jag skulle ha, redan. Så då passade jag på att nappa åt mig ett skåp och sedan gå upp till kontoret. Där talade jag om för ridläraren att jag inte kunde fortsätta rida på fredagar vid 4. Jag fick därmed alternativen Onsdagar vid 7 eller Torsdagar vid 7. På onsdagarna red lite fler ungdomar och fler vuxna på torsdagarna. Så det fick bli Onsdag vid 7 som jag rider nu. Därefter betalade jag också skåpet. :)
För att slå ihjäl resten av dötiden gick jag ett par varv runt dressyrbanan och hoppbanan. Lite för att värma upp också. (:

Jag skriver om själva ridningen i ett nytt inlägg dessutom kommer jag presentera hästen jag hade i ännu ett inlägg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0