Studiebidrag.

Nästa månad får jag mitt studiebidrag. Dock bara 500:- då resten av pengarna har jag valt att lägga åt sidan. Redan nu har jag dock planer för vad jag ska göra med pengarna. Först och främst ska jag köpa en bok. Vilken bok vet jag inte, men en bok ska det vara. Därefter vill jag också köpa en skiva, vilken skiva vet jag inte, men en skiva i alla fall.

Jag har ju redan radat upp de böcker jag ska köpa någon gång. Sedan har jag ju faktiskt också en liten lista på de skivor jag vill köpa. Bl.a. följande:

  • Adelphia [A Skylit Drive]
  • Identity on Fire [A Skylit Drive]
  • Untouchable [Before Their Eyes]
  • Dark Light [HIM]
  • Greatest Love Songs [HIM]

Sedan finns det ju en hel del "biskivor" som jag funderar på om jag ska ha till min samling. Antagligen kommer det bli så, men de får komma i andrahand. Just nu är det de uppradade som ligger i centrum. Annars har jag redan 6 av HIM's skivor, 2 av The Rasmus och nada av varken A Skylit Drive eller Before Their Eyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0