Skräckfilmer!

Jag hatar skräckfilmer, antingen suger dem eller så vill jag inte se dem för fem öre. Roligare är det dock att sitta och kolla runt på olika skräckfilmer. Därför finns www.Skrackfilmsbutiken.se! To be honest, jag vill inte ens se, låt se 85 - 90% av alla filmer som finns där. Varför? Jo...

  1. Jag skulle aldrig kunna sova igen.
  2. Jag skulle bli inlåst på psyket pga ren och skär paranoia
  3. Jag skulle spy som en gris
  4. Jag hade aldrig lämnat rummet igen
  5. Jag hade nog blivit schizofren också.

Bland annat alltså. Fast jag blir nog snäppet skärrad av att läsa vad filmerna handlar om och se en del av bilderna. *ryser*. Haha jag har svårt att hantera skräckfilmer, jag fick vakna mardrömmar efter att ha läst Jurtjyrkogården. [filmen är inte roligare hehe]

[alla älskar mina inlägg när jag har tråkigt och känner för att uppdatera 8]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0