Skolan börjar...

...på fredag! Klockan 10 i Aula A om jag inte är helt ute och cyklar. Jag är så förbaskat trött på lov just nu att jag faktiskt längtar tills det är dags. Tyvärr har jag bara träffat mina vänner en gång under det här lovet och det var när vi gick på bio. Förträffligt trevligt, haha. På fredag är det dags igen! Tjoho!

Ska bli intressant att få se hur schemat ser ut och faktiskt få slösa tid med vännerna igen. Komma hemifrån och få åka buss! Jag älskar att åka buss. Förutom då det är alldeles för mycket människor som trängs och gapar. Trots det brukar folk inte vilja sitta bredvid mig även om det skulle vara den enda lediga platsen? Hm... inte för att jag klagar, jag gillar inte främlingar.

Dessutom börjar ridningen igen nu på fredag. Jag får ju hoppas att de inte håller oss alltför länge i skolan så att jag hinner till stallet. Måste fixa ett skåp också som jag kan ha mina ridsaker i. Helst vill jag ju hinna hem emellan också. Bussarna går fortfarande inte var 20.de minut utan de ändrar det på lördagen. Sumpigt. Oavsett vad så ska det bli kul och redan nu undrar jag vilken häst jag kommer få. ;)


Tokhästar c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0