No no!


Dagens Aldrig i Livet! går till djurplågeri och allt som hör därtill. Bl.a. djurtestat, päls, plågeri, rodeo m.m.
Jag tycker att allt det här är sjukligt sjukt. Hur i helsike tänker de som begår dessa fruktansvärda brott? Tycker de att det är kul? Njuter de av det? Säkerligen, tyvärr. Det har de ingen som helst rätt till!

En kan inte göra allt men många kan göra något! Det är verkligen inte lätt att stoppa allt djurplågeri som varje dag utförs världen över. Fast man kan alltid motarbeta! Personligen använder jag inget djurtestat smink som bl.a. MaXfactor, L'oreall, Maybelline m.m, inte heller äkta päls (som är vedervärdigt fult på människor), jag är medlem i Djurens rätt. Detta är bara få saker av det man kan göra och om fler gör samma sak så kommer det göra skillnad!

I samband med detta kommer jag hänvisa till följande sidor:
Dessutom vill jag visa en video jag tycker är bra som dock är på engelska. Den visar sanningen om Rodeo och hur små kalvar brutalt misshandlas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0