Multimedia!

Nu är skolan igång på allvar och jag började... med en lektion! Haha, börja vid 20 över 1 och sedan gå till 10 i 4. Härliga måndagar det kommer bli. ;)

Media är inte foto, graf, text och film. Det är att sitta vid datorn! Haha. Vilket multimedia tydligen också kommer att gå ut på. Därför måste man ha ett lösenord som jag behövde byta idag. Tog mig evigheter att byta eftersom jag ständigt fick damp på datorn. Eller, ryck och ryck, jag hotade den till livet varje gång den nekade mitt nya lösenord. ;) Tillslut godkände den ett nytt lösenord och nu gäller det för mig att komma ihåg det också! Får väl se hur det går, vill helst inte springa bort till det där IT-stället. :]

Logga in på Facebook och kolla läget där innan läraren kommer in. As usual. Det roliga var ju att han började gå igenom det som ska göras i Grafisk Kommunikation. Efter att han hann prata lite så frågade Emma tillslut om det inte var Multimedia vi skulle ha, haha. ;)

Sedan pratade han i en timme och kom fram till vad vi skulle göra under de terminer vi skulle ha Multimedia. *snark* Vi får väl se hur det blir, så länge jag lär mig något användbart så ska jag inte klaga. :)

Vi fick faktiskt sluta efter den timmen då klockan var cirkus 5 över halv 3. Så jag kom in för en timmes prat, dock måste man så måste man. Bara kul att komma hem tidigare i alla fall! 

Nu ska jag sitta och oroa mig för den 2 timmar och 40 minuter långa engelskalektionen som väntar mig imorgon. *ångest*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0