Måndag igen.

Skönt att enligt schemat börja dagen 20 över 1. Därför kan man alltid unna sig en extralång sovmorgon. Som idag, jag låg i sängen till 11. :)

Dagens enda lektion är Multimedia och idag skulle vi börja med en bild som har med Surrealism att göra. Vi skulle välja ut ett tema, alla tog något kring en fobi och sedan leta upp 5 bilder som man tyckte hade en relation till temat. Mitt tema var "Folkrädsla", eller som det egentligen heter, "Socialfobi". Fast innan detta lärde han oss en massa Snabbtangenter vilka han tycker att vi ska använda oss av. Sedan skulle vi leta upp bilder. Det tog mig evigheter att få fram något men tillslut hittade jag 4. (Okej, 4 vara minimum). Därefter gick han igenom väldigt grundläggande saker. Öppna ett nytt dokument, kopiera över bilderna till dokumentet.
20 minuter rast.
Därefter skulle vi också se till att bilderna på dokumentet var i rätt storlek. Kvart i 4 slutade vi och jag skyndade ned mot busstorget. Jag hann faktiskt med snabbussen med 5 minuter tillgodo. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0