Bortskämd.

Imorgon börjar skolan igen klockan 10 i Aula A. Sedan slutar jag cirka 12 och därefter är det helg. Haha, känns ju lönt. Har satt klockan på 8 så jag hinner med allt innan jag ska ta bussen. ;)

Idag har jag skämt bort mig som en förberedelse för skolstarten och för att det är sista dagen med lov. Började med fotbad. Naglarna fick vitaminer (växer kalas med det) och en liten ansiktsmask mot finnar. Sedan blev det ett långt bad då jag skämde bort resten av kroppen. Nu känner jag mig som en ny människa! Klippte faktiskt luggen samtidigt som jag badade. Använde mig av en rakhyvel och det blev lika bra den här gången. ;)

Nu ska jag dricka te, kolla på film, måla naglarna och unna mig lite choklad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0